shoppat!!

Shoppat på stan idag, mest till Selma o Theo som alltid =)
Selma fick en ny vårjacka o en jätte fin keps (som var planerat) sen fjäskade hon till sig några hello kitty klämmer. =)
Theo fick oxå en vårjacka o en fin keps( men han har inte lärt sig fjäska till sig saker =) men det dröjer nog inte länge till, hahaha,) jag säger ju att jag e för snäll=)
 (kanske kommer bilder på deras fina kepsar o jackor sen.)

Blev inga nya solisar till Selma för vi hitta inga Hello kitty solisar o det skulle hon ha inget annat dög, ska kolla på jobbet i fall jag kan beställa ett par till henne=)

 
det blev ett par tröjor till mig oxå o såklart en fördelsedags present till mange =) han fyller ju snart år.

Sen körde vi hem o fixade lunch efter 6 köttbullar var Theo mätt(mitt lilla matvrak=)  o trött så nu sover han gott =) o det e bra för snart kommer ju Anna o Felicia o Kevin o Jeanette m Freja o då blir det fullrulle tror jag minnsan...=)

 skriver mer sen....

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0