Selma

tänkte ha mys kväll med barnen, för mang e o tittar på handboll....
men kl e inte ens åtta o både Selma o Theo sover...=)...o jag ska vara helt ärlig så e jag jätte trött jag oxå...=)

har varit rätt mycket på jobbet idag.. men helt ärligt ska jag säga.....har inte varit uppe så här tidigt som idag på nästan två veckor....för mina kära barn sover så länge när dem e sjuka så det var hemskt att gå upp idag.....o dessutom fick jag väcka Selma Theo vaknade faktiskt sj!!!!

när jag väckte selma (hon var lätt väckt idag ojoj) så tittade hon på mig o sa...mamma jag e fortfarande trött...jag vill sova mer.         mmm jag vet men vi ska ju till dagis idag......hon tittade på mig o sa JA!!!! ska vi till dadis....(hon säger så)...o träffa alla mina kompisar??? ja det ska vi...jippi....o sen var det full rulle. =)

det var inga problem att lämna Theo heller idag (trodde att det kanske skulle vara lite svårt för han har inte varit på dagis så länge o varit hemma nu i två veckor....) men det gick jätte bra...Hej då älskar dig...o sen gick jag...han skulle slabba med vatten.....så det tog all uppmärksamhet...=)

appropå älskar dig så har selma äntligen fattat en sak....hon har lärt sig för rätt länge sen att säga love you...o så säger man love you too....tillbaks till henne men då blir hon galen....jag heter inte too....=)...men nu har hon "förstått"....
så nu går hon runt o säger love you too.....=)

i morrom ska vi röja i trädgården....ska bli så skönt att kanskefå lite ordning på den....Selma o Theo ska oxå hjälpa till....=) eller själpa till kanske men det gör inget det e viljan som räknas...=)

vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.....=( ingen att prata med får kanske ta o slå en signal till nån....=)...vem blir mitt offer...hahaha...=)
ha det bäst alla

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0