ingen rolig dag på jobbet

idag har det inte varit någon rolig dag,....
som ni vet började ju dagen m babsproblem...suck...
sen var det massor att göra, hann inte med ett dugg kändes det som...
och så upptäcker jag att aircondition droppar massor vatten....undra när den rengjordes sist??? (det  blev att stänga av den o så tänkte jag att jag skulle fixa till den) men jag hann inte så då står det oxå på att göra listan på jobbet som en miljon andra saker...suck!!!

sen var vi hos fotografen o tittade på bilderna...o dem var jätte fina....nu ska vi bara bestämma oss för vad vi ska göra med dem...hmm...man vill göra så mycket m dem, men det kostar ju massor....=(

nu ska jag titta på DH!!!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0