hur kunde jag glömma detta igår....

JAG FICK MIN FINA KLÄNNING IGÅR!!!! jippi...o den var perfekt!!!! e så glad....=)
synd bara att jag inte fick den innan påsk....nu har jag ju ingen fest att gå på förrän om några månader....men men...jag e ändå glad!!!

i morrn blir det dagis för Selma o Theo...dem e defenitivt friska!!!!=) farmor passar dem just nu....TACK farmor!!! räddaren i nöden..

inte lika mycket kaos idag på jobbet, men ändå massor att göra... men vi börjar hinna ikapp lite i alla fall!!!

blir nog träning ikväll....gymmet en runda om jag orkar...jobbar till 18 idag!!!

i morrn e det fredag igen..=)...mange ska iväg o titta på handboll...så det e jag o barnen o fredagsmys...=)

puss på er




funkar jätte bra...det e så skönt att slippa=)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Ha ha ha jo eller hur. Nja jag skrattade mest men de va jobbigt så de tar nog bra. =)



Ja de ska bli spännande att se din klänning!!

Ja vi måste allt träffas snart.

Kramar

2009-04-16 @ 22:24:39
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0