Halsfluss??

Nu sitter jag här hemma o bara väntar på att kl. ska bli halv åtta o afro dansen börjar...=)

Imorrn får jag vara hemma  m Theo o försöka få tag på en akuttid på vårdscentralen (fanns ingen tid idag!)....vi tror att han den lilla stakaren har fått halsfluss....inget kul alls...på ett sätt hoppas jag att det är det för då får han pencelin o blir bra snabbare....för han har jätte ont i halsen, vill inte äta...inte särskilt mycket i alla fall.

det e så jobbigt när dem små busarna blir sjuka o har ont o man inte kan göra så mycket åt det, o Theo som inte kan säga vad som är fel heller. skär i hjärtat.

Selma verkar i alla fall pigg än så länge  hoppas att hon slipper.

jag har aldrig i hela mitt liv haft halsfluss...får kanske det nu, jag som pussat så mycket på Theo, han har varit så pussig...=)

nu ska jag ta o förbereda mig på afro dansen.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0