energi i mängder!!!

har så mycket energi idag....=)...o jag gör det bästa av det...städar=)....nu e det så fint ska ni tro....sitter o bloggar medans golvet torkar....mange selma o theo e ute o gungar o fixar lite i trädgården...jag ska snart gå ut o fortsätta jag oxå men passade på att torka golven nu när alla e ute...=)

jag har t.o.m putsat fönsterna ( ja i alla fall utvändigt, men det e alltid nått) kört i väg med papper o sånt....effektiv dag idag...o ändå har jag hunnit mysa o leka lite med Selma o Theo..=)

Theo har fortfarande lite feber...(men lite friskluft skadar nog inte?!) ögat e bättre i alla fall...så det e skönt. jag kan inte fatta hur han har sån energi när han har feber....jag som blir totaldäckad så fort jag har en halvgrad....=)

tror jag ska ta o fixa fram lite mellanmål till mina gullungar...=)

o golvet e torrt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0