dagens goda gärning

idag har jag bara varit snäll....(visserligen brukar jag försöka att vara det) men idag har jag varit extra snäll.

började sent idag , så:

jag har förberett midagen till mange (för jag jobbar till 18,00) vi ska ha apelsingryta, så jag har strimlat o stekt purjolök, stekt till köttet, rivit skalet på apelsinen o pressat ur saften! så nu e det bara för mange att lägga allt i en gryta o slå på grädden.=) typ. hoppas han blir glad!=)
o hoppas selma o theo oxå blir glada, för nu slipper dem vänta så länge på maten.=)

Sen när jag var ute på lunchen så köpte jag en majblomma! så nu har jag gjort dagens goda gärning....för barnen

O sen var jag på systemet o skulle köpa lite vin till mig, o då var jag så snäll o köpte några öl till mange oxå...hoppas han blir glad för det oxå...=)

visst har jag varit snäll idag o klockan är ju bara 13,57 så jag hinner kanske vara mer snäll idag =)

nu e det dax att börja jobba igen...

längtar tills i morrn.....=)

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0