äntligen

som inte alla vet så har jag slutat röka igen !!
jag tjuvrökte lite, så töntig var jag...men jag tyckte det var skönt att alla inte visste om det för då kunde jag ju inte röka när jag var me dem....o det var en befrielse att slippa röka hela tiden låter jätte töntigt för varför skulle jag då röka över huvudtaget?? Men så e det när man e beroende av något! men  nu har jag som sagt tagit tag i mitt liv o slutat med dem dumheterna...en månad e det ungefär nu....=) e så glad känns mycket bättre denna gången än dem andra...

men visst e det svårt ibland...men jag e ärligt talat inte speciellt sugen, det luktar illa , smakar illa( prova lite av anna förra helgen, fy fan) men även om jag tycker det smakar illa o luktar illa så kan jag ändå bli så fruktansvärt sugen...varför??? vana? eller vad??

hoppas verkligen detta går över snart...är äntligen ickerökare!!!! o vill så förbli..för det e verkligen inte jag att röka...jag som älskar att träna o var gör ciggen?? jo fördärvar allting!!!! så f-ck off jävla cigg!!!

nu vill jag leva o vara den hälsosamma madde som jag faktiskt igentligen är...(med vissa undantag...hihihi...lite vin o godis ibland=)....)

puss på er !!!


Kommentarer
Postat av: Hellan

Vad du är duktig!!!! så stolt över dig!!!

2009-05-03 @ 11:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0