träning och måsten...

Jag hade en härlig lördagseftermiddag i lördags. Jag och Åsa hade bestämt oss för att köra till friskis och träna dem hade prova på pass i lördags också.

Vi tränade en timme, två olika pass. jobbigt var det, men kul såklart. efter det körde vi till maxi och åt lunch och storhandlade ( vi behövde det båda två, roligare att göra en trevlig grej av det) .

tänk vad en lördag som är fylld med både träning och måsten kan vara roligt och välgörande för både kropp och själ.

Tack Åsa för i lördags!

I söndags vaknade jag ju såklart med träningsvärk lite överallt, särskillt i muskler jag inte ens visste fanns. härlig känsla. :-) blev inte så mycket gjort i söndaga.

Selma och Theo var på simskola (första gången) Mange var med dem och dem hade varit jätte duktiga. jag och Nora var hemma och mös och sov lite på soffan. :-)

Min älskling gjorde ett underbart jobb här hemma, städade, dammsög och moppade golven.

jag var mest trött och slö och väldigt seg i kroppen. :-)

idag har jag fortfarande träningsvärk, men det är ganska skönt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0