längtar tills jag fyller 30 .....

I dag fyller jag sista året som 20+    hmm kan man ens säga så? ni förstår säker vad jag menar.
 
Fast jag längtar tills jag fyller 30 mest för jag vill ha FEST!! =) 
 
Inte planerat något för detta året, fast ångrar mig lite nu, skulle ju haft lite tjejfest/middag.  Jaja får väl ha nån tjejkväll senare.=)
 
Jobbar till 18,00 som vanligt på fredagarna, fast känns lite tråkigt just i dag, vill hem och mysa med familjen.
 
Hoppas på en smarrig middag och lite rött till det kanske?! när jag kommer hem. *blink blink* älskling =)
 
 
 Lunchen snart slut, dags att börja jobbar igen.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan ha en tjejmiddag i efterskott, typ i november, så jag kan komma ;)

2012-09-21 @ 18:47:53
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0