Ullareds fynd (lite sent)

Lite Ullareds fynd.
 
Det var helt galet den lördagen vi var uppe. Massor med folk, men vi slapp stå i kö för att komma in i alla fall.
 
Barnkläder hittade jag, det skulle inhandlas vinterjackor och termobyxor och regnkläder till Selma och Theo. Det hittade jag och det var det viktigaste, det och en massor nya byxor till Theo, han sliter ut sina byxor som ingen annan. alltid hål på knäna. Hittade 7 par jeans till honom, förhoppningsvis ska dem väl vara ett tag.
 
Till mig hittade jag ingenting förutom underkläder, ett par vantar en halsduk och en svart väska....det var allt. =(
 
Julklappar och födelsedagspresenter hittade jag också till barnen, lego till Selma och Theo, lite pyssel till dem också, till Nora blev det en lillandocka (skållans lillasyster) och en dockstol (miniformat av barnmats stol) Tror dem kommer att bli nöjda. Theo är just nu helt galen i lego Selma tycker också det är kul och Nora springer runt med sina dockor hela tiden, matar, sjunger för dem och kör dem i vagnen. Klä på dockerna är inte lika kul för det är lite svårt än! =)
 
 
Ny skjorta, nya byxor och nya strumpor
 
 
Ny klänning till lilla prinsessan och nya leggings med ugglor på.
 
Om ni undrar varför Nora ser konstig ut vid ena ögat, beror det på att hon sprang in i en stol dagen innan och är väldigt svullen =(
 
 
Selma blev överlycklig över sin nya vinterjacka, för den fick absolut inte vara svart vit eller grå. Det ska vara färg mamma sa hon när jag frågade henne.
 
Nya leggings har hon också på sig, svarta med lite svart "skin" på sidorna .

 
Urusla bilder, tror vår digitala kamera håller på att ge upp.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ullared, evigheter sedan jag var där. Och det blir nog ingen tripp i år !

Ja det är skönt och känna igen sig själv igen.

Nej det är lite skillnad 10min vid datorn eller hel hel dag med 15 ungar :) kram

2012-10-24 @ 20:41:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Izabell

Vilka fin fina fynd!:)

2012-10-25 @ 07:17:02
URL: http://mysbella.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fina ullaredsfynd, får nog testa vinterkläderna i helgen å se om vi måste köpa nått nytt... Kan tro att Luran dragit iväg å behöver ny overall. Önskar dig en mysig kväll <3

2012-10-25 @ 17:51:12
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0