Stora tjejen

I onsdags förra veckan fyllde vår stora tjej 7 år (helt otroligt 7 år hur gick det till?)
 
Så klart fick hon sång och paket och frukost på sängen.
 
 
 
Sen var det skola som vanligt,,,,,
 
Men jag hade inte mycket att göra på jobbet (jobbar mellan 09,00-18,00) så jag ringde chefen och frågade om jag fick sluta lite tidigt.
 
Det fick jag, Så jag körde hem (utan att barnen eller mange viste)
 Fixade såklart, middagen som Selma beställt TACO.. dukade fint bord (som hon alltid vill göra när det är något speciellt)
 
 
 
Sen kom dem hem och var väldigt förvånade över att jag var hemma, men väldigt glada, jag hade nämligen allt klart till 17,15 när dem brukar vara hemma och ha maten klar men mange hade svårt att komma hem den dagen så typ 17,40 var den hemma...
 
Då blev det middag och sen blev det så klart efterrätt/tårta....
 
 
Sen gonatt.... får efter detta var klockan väldigt mycket..=)
 
Men Selma gillade sin födelsedag. =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0