kalas..förlåt pyjamasparty menade jag ju!!

I lördags var det Selmas tur att ha barnkalas förlåt pyjamsparty... =)
 
Först var vi tvugna att stå i kö 1 timme och 15 minuter i kö på morgonen för att få biljetter till K-flickornas uppvisning den 9/12. vi var där 8,40 och stället öppmade 09,00. helt galet... men detta året fick vi i alla fall bra platser. =)
 
Sen gick vi och köpte klänning till uppvisningen och sen film och godis till pyjamspartyt
Jag och Selma hade en mysig förmiddag trots köandet. =) tror hon gillade att ha lite egentid med mamma. =)
.
 
Åkte sedan hem och städade och fixade inför kalaset.. förlåt partyt!! (viktigt )
 
 
 
Kalaset började och dem hade jätte kul en oj.,...
Jag är glad inte jag jobbar på förskola eller liknande; hade inte klarat av den ljudnivån längre än nödvändigt. =)
 
 
Men huvudsaken är att Selma (o kompisarna) hade kul =)
Och det verkade dem ha! =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Verkar ha varit lyckat party!!! Å av sängkläder å tårtan att dömma så verkar hon ha en smurfperiod, här har barnen just uptäckt smurfarna :-D KRAM och trevlig helg <3

2012-11-30 @ 16:31:25
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0