flitig

Har varit flitig idag, förutom att slipat in en massor glas på jobbet så har jag på lunchen gått ut till bilen och städat den, plokat undan en massa grejor och torkat at den invändigt. Sen när jobb dagen var slut så körde jag inom macken och tvättade bilen ( kanske inte så lönt med tanke på det tråkiga regniga vädet) och lånade dammsugaren och dammsög bilen.

Ni kanske kan gissa varför...?

Besiktnings dags imorgon, hoppas besiktningsmannen blir glad för att bilen ialla fall är ren och fin :-)

Kommentarer
Postat av: Nina Bergquist

haha ja det va inte en jag hittade på golvet. tyckte att jag dessutom plockade upp alla. men ändå kunde man hitta dem några dagar senare.. =)

2012-11-05 @ 21:09:34
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0