Vilken helg!!

Oj vilken helg det varit.
Student i fredags, trevligt
.
Mange hjälpte en kompis att flytta till byn i lördags, vi var där och kolla läget, Selma och Theo hjälpte till och bära, jag jagde Nora upp och ner för trappan =) Sen gick vi hem, köpte varsin glas på vägen hem, vilade lite. Selma var på pyjamasparty på kvällen (lite konstigt att gå på kalas i pyjamas tyckte Selma) När Selma var hämtade så cycklade jag bort till Johanna för att skåla in hennes nya lya. Blev inget långdraget då båda var ganska trötta.

På söndagen var vi ute och fixade lite i trädgården, Selma ville snickra något så det fick hon göra innan det var dags att bege sig på Selmas andra barnkalas denna helgen. Sen blev det mys resten.

Igår var det äntligen stålande solsken, jag och barnen var och handlade lite, sen var vi ute hela eftermiddagen i trädgården och fixade (vem vill vara inne och städa, när solen äntligen tittade fram?) Selma och Theo badade t o m i poolen. En härlig eftermiddag. Solbrända och lite trötta gick vi in och skulle äta lite middag, då kom regnet. Tydligen åskade det också igår i alla fall runtomkring, men jag varken hörde eller såg något. Tråkigt, jag älskar ju åska.

Nu är det bara två jobbedagar kvar sen är det SEMESTER!!!
Ska bli så skönt! Synd bara att det inte verkar bli något bra väder i alla fall inte första semesterveckan, men sen hoppas jag verkligen det blir super fint väder, så vi kan sola och bada massor!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej här borta i min del av byn åskade det inte, hade åskat i åhus! :)

2012-06-19 @ 19:15:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0