tiden går för sakta enl. Theo

Theo är för rolig. Igår hittade han en leksakskatalog och började peka på saker han ville ha, så sa jag du får önska dig det när du fyller år.
 
T: När fyller jag 5år?
J: Om fyra månader ungefär.
T: det är ju en evighet
J: det kommer att gå snabbt ska du se.
 
Sen vara det inte mer med det. Nu i morse, kommer han ner från sitt rum, nyvaken.
 
T: Mamma nu fyller jag väl snart år?
J: Nej det är ungefär fyra månader, det pratade vi ju om igår.
T: men jag har ju sovit en hel natt.
J: Då har det gått en natt, det är nästan 30 nätter på en månad.
T: Jag kommer ju aldrig att bli 5 år!!!!
 
Sen gick han iväg suckandes....
 
Det där med tid är inte så lätt när man aldrig blir fem år! =)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha sötnosen då! :)

2012-07-24 @ 20:37:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0