jul i vårt hus

än sålänge har ingen annan blivit sjuk här. Det hoppas jag vi slipper nu.

Igår blev det jul i vårt hus också. Vi städade (har inte blivit så mycket städande dem sista två veckorn) och sen åkte julgranen in. mmm det luktar så gott.








men väldigt kostigt var det att stjärnan som vi brukar ha i tpppen på granen är spårlöst försvunnen så jag fick hitta på och göra en egen





kanske inte världens snyggaste med den får duga.

Idag blir det mys med familjen dag. vi skulle egentligt träffat mamma o pappa och mina syskon och haft lite julafton där. men vi sköt fram det till juldagen istället. Så idag blir det barnens dag. inga måsten bara mysa, spela spel och kanske titta på en film. (om nu inte ovädret (som dem har sagt det ska bli) tar strömmen och Nora snor spelpjäserna/korten. :-) )

Alla sover fortfarande i detta huset utom jag då. och klockan är kvart i nio. vad har hänt? bäst att njut.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ni får en fortsatt fin julledghet! Här vräker snön ner och det är så stämningsfullt å fint <3 KRAMAR

2012-12-25 @ 15:27:36
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja tänk om ni bott närmre, för här är det omöjligt med hundvakt då hela familjen/släkten är på ett 300 års jubileum eller samam bröllop. Men jag gillar läget, kan bli mysigt att fira med ungarna å vovsen med! Har ni fått omtag på sjukan? Lät inte bra, lider med er! Krya på kramar!

2012-12-28 @ 17:56:24
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0