såklart..visste ju det....

Åååå jag blir så ledsen och besviken....
 
Mange är ju och jobbar i Tyskland, monterar nått.... och givetvis går inget som det ska....(som vanligt)  så nu kommer han hem imorgon (jippi) men måste åka tillbaka nästa vecka och göra klart.
 
Åter igen får man ringa runt och försöka fixa snällt folk som vill hjälpa till och hämta barnen dem dagarna jag jobbar till 18. vill inte ha barnen på förskolan/fritis till 18,30 det orkar inte barnen.
 
Jag blir så trött, samma visa varje gång Mange är iväg och monterar, tur det inte är så ofta han gör det.
 
Idag har jag kännt att jag skulle kunna strypa barnen, inte för att dem varit jobbiga egentligen, utan för att man är själv om allt. Även om jag har underbara vänner och svärföräldrar som hjälper mig.
 
Nästa vecka så blir det både mina föräldrar och förhoppningsvis svärföräldrarna som hjälper mig.!!! har även underbara vänner som erbjuder sig. bla. Johanna, Anna , Åsa och Petra. Ni är bäst!!
 
Ska försöka glömma detta nu, och njuta och ha skitkul i helgen då vankas det ju festival, med underbar vänner och bra musik!!!
 =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är trist :( Men jag är glad jag får hämta barnen och gosa lite med dem :)

2012-08-24 @ 16:12:57
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Emmy

Fin blogg ,kolla gärna in min! :)

2012-08-24 @ 23:02:18
URL: http://nattstad.se/emmyellesjo
Postat av: Johanna

Haha ja, som tur var är kan man inte höra mina garv! :) Men den videon kan man plocka fram när man är deppig! :) Får tänka på den nu när dammsugaren skall fram! :)

2012-08-27 @ 17:29:49
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jag känner igen det där, när jag åker bort är vi helt beroende av att nära å kära hjälper till med hämtning och lämning, tur man har massa fina omkring sig!!! Önskar dig en fin dag <3 KRAM

2012-08-28 @ 07:42:03
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0