dagen sprang iväg!!

Ledig dag igår.

På förmiddagen fixade jag hemma, plockade undan för små kläder som Nora haft och ordnade och fixade lite med det.

När Selma kom hem så åt hon mellanmål, sen körde vi och handlade present till barnkalaset hon ska till på lördag.
 
Jag, Nora och Selma körde iväg, så hade Mange och Theo grabbstund.

Vilket resulterade i nyklippta grabbar, kladdkaka och kanelbullar. Duktiga dem är.

Efter vi handlat körde vi till Petra m familj en stund. Mysigt fast det bara blev en liten stund.

Sen körde vi hem och åt middag, efter middagen blev det en timmes promenad med Åsa.

Långrundan går så fort när man går med Åsa. Ca: 6km är rundan och den gick vi på strax under en timme. Så fort har nog aldrig gått rundan innan, men vi kom snabbt på varför. Vi hade ju inga barnvagnar och barn med oss. =)

Skönt det är fredag idag. Men jobbigt att jobba till 18,00 idag, sovit som en kratta inatt, inte av drömmar denna gången utan sjukt ont i magen. =( Nu har jag inte ont i magen men sjukt trött.  Tur jag vet att mitt magont inte smittar!


Kommentarer
Postat av: Sojkas Framtid

Oj vad mycket du får gjort! :)



2012-04-13 @ 14:46:48
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Petra

Stackare. Jobbigt med magen din.



Ja så skönt att gå utan vagn.

Jodå de blev tacos , men inget bröd för min del. Rullade in mitt i sallad ist. Lika gott faktiskt. Minst

Jo de gick bra. Nöjd.



Kram

2012-04-13 @ 17:02:40
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0