Selma 6 år!

Ja idag är det 6 år sedan Selma kom till världen. Helt otroligt vad tiden tickar iväg fort.

Igår hade Selma barnkalas, fullrulle kan jag säga att det var, men dem verkar ha haft roligt i alla fall, Selma var nöjd och det är ju huvudsaken ialla fall.

Idag började dagen för Selma med "skönsång" av mig och Mange, Nora sov så gott så henne ville vi inte väcka, och Theo kunde vi inte väcka, sov som en stock, men det gjorde inget tyckte Selma. =)

Presenter av Nora och Theo hann hon få innan det var dags att åka till skolan i alla fall.



Lite firande med sång blev det i skolan också.

Sen tårta nu ikväll. Givetvis fick hon också välja middagsmat idag, spagetti och köttfärsås blev hennes val. (det tackar jag för, snabbt och enkelt. =)




Nöjd med sin födelsedag är hon: Nu innan hon somnade sa hon glatt, nu är inte jag 5 länge nu är jag 6 år, nästa gång fyller jag 7 år och då är jag stor! hahaha hon är förgo hon. =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Lilla goa gumman! Vad stor hon såh ut på fotona! Krama om henne från oss

2011-11-21 @ 22:03:54
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken raring <3 Klart hon är på G att bli stor nu!

Lämnar en försenad GRATTIS KRAM <3

2011-11-22 @ 19:34:19
URL: http://lurans.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0