dessutom...

...är det ju morsdag.

Det blev ju inte riktigt som tänkt.

Tanken var ju att vi skulle åka och överraska Manges mamma med lunch och sen glass.

Men stackars lilla Nora har haft feber idag så jag och Nora har varit hemma och tagit det lugnt och myst!

Förlåt svärmor för att jag inte berättade sanningen när du ringde idag!! =)

Men hade jag gjort det hade det ju inte blivit någon överraskning! =)

Hoppas alla mammor där ute haft en bra dag!!

Det har jag haft trots en febrig Nora



Så här fint väder hade vi i förmiddags.....nu är det bara trist grått och regnigt!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det var precis vad jag behövde... :)



Ja det gjorde jag, lite så i farten, så skall ta upp det lite mer på torsdag när jag är där igen. Mors spontana var : ja gör du så.... och far, det kan du nog göra i sverige....så det känns som jag har deras stöd :)



Ser ni hade en super mysig helg.. :P



kram

2011-05-29 @ 22:06:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: kittymon

Ser att ni kom iväg på eran minisemester, vad härligt!



Hoppas ni hade det mysigt och att du hann ladda batterierna.



Kram

2011-05-30 @ 16:49:02
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0