Internationella kvinnodagen och fettisdagen

Idag har varit en ledig dag som alla tisdagar! =)

I förmiddags gjorde vi inte mycket, jag vek lite tvätt och drog en runda med dammsugaren.

Eftermiddagen beståd av lite roligare och viktigare saker, vi åkte nämligen in till stan och lite lek i T-parken och så klart tog vi lite picknick med oss, så fika blev det och sen vidare upp på stan för Barnvagnsmarschen. En marsch för att minska mödrardödligheten i världen!

Jag och barnen promenarade på , dem gick lite för fort så vi hamnade lite efter dem andra men det gjorde inget! Vi hade det fina regnskyddet på barnvagnen som vi fick så det syntes vilka vi tillhörde ändå! =)

Vi hamnade i T-parken igen och det blev lite mer fika och mer lek.

Medan vi lekte på och marscherade så sov Nora hela tiden i vagnen, 3 timmar var vi ute och hela tiden sov hon! =)
All denna friskluft har gjort både mig och alla barnen trötta, för alla barn sover t o m Nora! =)

Så klart glömde jag ta kameran med mig, men en lite glimt av skyddet kan ni få.






Passade på att köpa lite "dreglisar" till Nora på när jag ändå var på stan. Finns alldels för många fina att välja på kunde köpt många flera! =)



Jag har försökt hitta dem som Selma och Theo hade, men jag kan inte hitta dem någonstans, jag begriper inte var dem har tagit vägen!!


Så här har vi firat Internationella kvinnodagen!!

Fettis dagen glömmer vi lite, funkar inte så bra med Semlor och VV




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja hotellfrukost är mums, så var denna med :)



ja nu skall jag se om jag får till det efter kursen med haha kram

2011-03-08 @ 20:44:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilke bra intiativ att marchera för detta ändamål, och en heldag ute låter ljuvligt <3 Kram fina du!

2011-03-09 @ 09:22:41
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0