volleyboll

Söndagen var en trevlig dag! =)

Barnen gillade filmen, och godiset...hihi

Jag och Nora körde och tittade på Volleyboll, "våra" tjejer vann!! Hurra!! =)
Man blir ju lite sugen på att spela själv när man är och tittar, för väl göra comback i 40års åldern som min moster (när barnen är stora). =)

Lite i sommar på stranden kanske det blir förstås, alltid kul!

Pizzabullarna blev goda, fast någon skinka blev det inte utan bacon, lika gott om inte godare det! =)

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, lite att fixa med idag innan det är dax att hämta Selma och Theo från dagis!

kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fredag eftermiddag kanske?=)



kram

2011-02-07 @ 15:35:45
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag använder alltid bacon :-) Men hittar inte mitt recept, ska göra en sats på onsdag så du får gärna lägga ut ditt recept blink Kram <3

2011-02-07 @ 18:25:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0