underbar helg

Haft en underbar helg (fast samtidigt inte riktigt bra)

I fredags var det fullrulle, Lämna dem stora barnen på dagis och sen till BVC med Nora, en snabb runda på stan.

Det gick som bara tåget när jag hämtade barnen på dagis (Theo brukar alltid trilskas, men inte i fredags).

Klockan 13,00 kom Johanna hit och lekte lite med den stora barnen, jag passade på att plocka undan lite och sätta igång en maskin tvätt.  Selma och Theo tyckte det var kul att leka lite med Johanna och sitta och lyssna på en saga.

Lite mys med Nora hann hon också med! =)

Johanna stannade hela dagen och kvällen, tills jag var så trött så jag "körde hem henne" =) HIHI.

Väldigt trevligt att skvallra lite och fredagsmysa lite! =)

På lördagen så var jag ut och gick en runda alldeles själv (så skönt) och Mange och Selma var på familjegympa.
Ja vi gjorde inte detta sammtidigt! =)

Sen kom Petra med familj och åt middag och traggade en massa strunt! =)
Vi grillade, det var så gott. tänka vad gott det är med grillat! =)
Tack Anna föär tipset! =)

Tyvärr kunde inte Anna med familj komma som det var tänkt, då deras stora tjej fått vattenkoppor! Det ville vi ju inte att Nora skulle få. (den andra hade ju inte gjort så mycket om dem hade fått vattenkoppor)
Vi saknade dem allihopa!!

Idag så gör vi inte mycket, jag har precis kommit hem från en långpromenad med Nora. Lite kallt men skönt i alla fall! =)

Nu ska vi ta och fixa dopinbjudningarna, så vi kan få iväg dem! =)

Hoppas ni har haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såna helger gillas! :) Hoppas det andra klarnar lite mer imorgon! :)



Ja, lite mer skvaller finns det kanske... haha... :)



Kalaset var riktigt bra! :) kram

2011-02-13 @ 14:40:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: kittymon

Full rulle hela helgen ser ja =)



Nä det var inge kul med dessa gubbar, kan reta mig på dom till max....nån vett å etikett har dom inte helelr för dom tycker inte att tjejer ska vara på hockey och inte kan dom nått om sporten heller. grrrr

2011-02-13 @ 19:20:56
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Johanna sa att hon varit och myst hos er =) Så härligt!



Kvällen var fantastiskt fin och mamma var överlycklig. Jag har faktiskt en hel del tokigheter på film och bilder hihi. Alla "barnen" gjorde då Spice Girls "Mama" för hennes, Johanna fick vara med. BArn + extra barn liksom ;)



Haha tauteringen var ett skämt visade det sig, buse är vad han är. Det var ett fejkpresentkort. Det äkta var på skönhetsbehandling :) Så hon blev glad!

2011-02-13 @ 20:59:29
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jobbigt och inte veta och behöva oroa sig!



Ja det var säkert en anledning till att jag glömde ljusen så du skulle få komma hit och skvallra lite till haha :) Finns såklart lite nytt nu... :)



Kram

2011-02-13 @ 22:01:29
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja ni verkar ha haft en toppen helg, å så gott med grillat!!!! Ha nu en fin alal hjärtans dag <3 KRAM

2011-02-14 @ 08:39:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0