DENNA VECKAN

Denna veckan är det också fullrulle.

Förskolan mån, ons, tor, fred fm först sen:

Måndag: Biblioteket med barnen (Bibblan avklarad, böcker lånade)

Tisdag: Lek med en kompis till Theo

Onsdag:Nora doktorn.... Anna och barnen kommer hit?? Kanske, lillkillen har kanske vattenkoppor.... VATTENKOPPOR.

Torsdag: Mange ledig =)  Banken.

Fredag: Mange ledig =)

Lördag: Till en kompis hela familjen, titta hur huset har blivit och leka och äta middag...

Söndag: Mange hjälpa sin bror att flytta...

Kommer säkert någon ändring framöver...=)

Mina kusiner vill ta med Selma och se Trassel, men så kom jag på att dem är inte myniga än (några månader kvar bara) och det är 7år på filmen, vilket innebär att barn under 7 måste gå med någon myndig!!

Undra hur noga dem kollar det??

Kommentarer
Postat av: kittymon

Ojoj full rulle men det brukar ju bli så i veckorna. Tråkigt med vattkoppor men tyvärr är det ju nått dom ska ha och genomgå.



Ja det var riktigt skönt med en slappar dag.

2011-02-21 @ 21:16:53
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tror inte de kollar det så noga. Trassel är skit kul.... fick den av mange... något gott fick jag ur honom asg



är hemma alla kvällar förutom onsdag..eller är hemma då med iaf till 18.30 :)



Ja jag är lite pissed off om man säger så...men det skall nog gå över det med.

2011-02-21 @ 21:17:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0