Helvetes sjukan

Jaha pepparkakor och rischoklad kan vi ju glömma göra i helgen. för jag (igen) Mange och Theo blev dåliga igårkväll, och hela natten. Nora i morse, Selma har klarat sig än, fast det var ju hon som började!

Jag fattar inte riktigt varför vi blir dåliga, jag alcogelar ju allt och alla hela tiden, byter handdukar också hela tiden.
Kokar nappar och flaskor, vi provade t o m koka duplo, men det gick inte så bra, bitarna blev lite konstiga!

Tråkigast är det ju med Selmas juluppvisning som är på söndag, det blir ju antagligen inte av. :(¨Fast Selma sa att det gör inget jag var ju med på rengepet jag menare genrepet i går i alla fall.  hon är bra söt!

Jag blir så trött på detta, kan vi få vara friska nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh stackare...krya på er!



2011-12-09 @ 19:02:22
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näe?!?!? Inte mer!!! Fy så orättvist, men efter detta måste ni vara kärnfriska för år framöver... HOPPAS Och ja, nya saker är ju banne mig billigare än på tradera, ibland även på loppisar, blir lite irriterad att det inte går att fydna längre ;-P KRAM

2011-12-09 @ 22:41:05
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0