Tråkigaste dagen

Tisdag.....det är absolut den tråkigaste dagen på hela veckan och har alltid varit....

Vad har vi gjort idag, jo Theo började på dagis igen, så skönt, inte bara jag som tyckte det, det gjorde Theo också. Han sa Hejdå mamma jag ska ha så roligt!! =)

Sen körde jag selma och Nora in till stan för lite shopping, skolstarts shopping!! väska pennskrin och lite annat smått och gott! =)

Sen hämtade vi Theo, som hade haft jätte kul! =)

På eftermiddagen så blev det lite städat och sen har jäg äntligen börjar betsa vår sängstomme, så vi kanske kan få upp den någon gång, var ju bara snart ett år sen vi renoverade sovrummet! =)

Kanske inte varit en så tråkig dag trots allt (fast just nu är den det) Längtar tills alla bra serier börjar igen!! Inte ett dugg bra på tv.


I morgon blir det bus med Anna och barnen! =) ska bli kul, vi behöver tragga lite jag och Anna!! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det går bra med sprutan och att din mens försvinner och du slipper gå upp i vikt...! :)



2011-08-17 @ 16:23:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi jag måste erkänna att jag med längtar tills man kan krypa ner i TV soffan å se nått bra längre fram i höst ler Hoppas ni haft en fin onsdag <3 KRAM!

2011-08-17 @ 18:58:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0