renoveringen

Nu är sovrummets väggar och golv borta!!
Det går framåt, på onsdag kommer svärfar och svåger hit för att rikta upp golvet, sen till helgen ska det isoleras, och nya väggar och golv ska på plats. (skönt att jag inte kommer att vara hemma då, ska nämligen till stockholm hela helgen med jobbet)

Lite bilder:



äntligen försvinner detta hemska lila....(har inget emot lila, jag gillar lila, men inte hela rummet i lila)





Svärfar hjälper till





Selma tog en paus, tog en smörgås på lekstugsverandan



Theo ska också hjälpa till





Nu ser det ut så här

Äntligen är det på gång!! =)  Längtar så klart till tusen tills det blir klart!! saknar mitt sovrum!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Skall bli kul och se det sen :) ni får ha invigningsparty haha :)

2010-09-05 @ 21:57:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så avis jag blir, hade gärna gjort en genomgripande renovering här med... Ska bli kul å se hur det blir :-)

2010-09-06 @ 11:17:43
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0