Arlanda och Stockholm

Vilken härlig helg det varit!

Lite trött efter allt så klart.

Vi stängde en halvtimme tidigt i fredags körde iväg till flygplatsen och flög till Arlanda.
På arlanda checkade vi in på hotellet och snabbt upp på rummet. sen väntades det mingel och mat på treminal fyra.

Jag var rätt trött så jag gick och la mig ganska tidigt för att orka med hela lördagen sen!

På lördagen var det dax för hotellfrukost, finns det något bättre? Och jösses vilken frukost. Vi åt tills vi sprack!

Sen var det dax för mässa och Workshops. Vi var på fyra olika, men det var sådär, den sista var bäst, den handlade om butiksplanering och skyltning mm.
Några fina bågar såg vi, chefen beställde en massa nya bågar! Vi längtar tills dem kommer!

Efter mässa hela dagen, hade vi ett par timmars vila innan 20års festen började (kjedjan vi är med i fyller 20år i år) .

Jag hade ju världens finaste hotellrum, så jag passade på att ta ett bad (i lugn och ro) och sen hann jag tom. slumra en liten stund. =)

Det behövdes för tro nu inte att jag kunde sova natten mellan fredag och lördag, jo sov gjorde jag men vaknade några gånger.

Sen var det middag och fest med alla, även detta på treminal 4, dem hade byggt upp en scen och vi var ungefär 400 personer. (häftigt att sitta där mitt på treminalen och ha fest) Underhållning blev det också (kommer inte ihåg vad dem hette, så klart) men hon var väldigt duktig på att spela blåsinstrument. Hon spelade tex. amazing gracepå säckpipa! det var en upplevelse i sig.

När den super goda tre rätters middagen var uppäten var det dax att flytta på oss lite, för disco och live band!

Vilken super fest dem hade ordnat! =)

Sov gott gjorde jag den natten ska jag säga!

Söndagen var vi lediga och åkte in till stockholm för lite shopping( betoning på lite, för inte hitta någon av oss speciellt mycket) Träffade även Hellan (alltid kul) och åt lite god mat på jensens mums!

Sen tillbaka till arlanda efter den del timmar i stockholm. Flyget hem gick inte förrän 21,45 (lite för sent)

Det blev lite väntan, men det gick rätt bra i alla fall! =)

Tyvärr blir det inga bilder för jag lämnade kameran hemma...det var lite dumt, men så är det! =)

En härlig helg har vi haft i alla fall!! Helt galet härfigt att sitta på Arlanda och ha fest. Och dem hade gjort det så fint så det kändes inte att man satt på en flygplats, förutom att man såg planen landa och lyfta! =)

Synd att jag inte har några bilder att visa!

medan jag var i Stockholm och hade kul och saknade mina älsklingar (så klart) så renoverades det för fullt här hemma. =) Återkommer med detta och bilder i ett senare inlägg. För nu är det sängen som kallar!


Kommentarer
Postat av: mange

Hej hjärtat.

HAr hittat ett hotel kanske. Puss puss



http://www.hotelviking.dk/wellnessophold.asp?sprog=2&sub=pakker

2010-09-14 @ 06:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0