Grabbkväll!!

Igår kom barnen hem efter sitt äventyr med farmor och farfar! Munen gick nästan oavbruttet på selma, hon hade så mycket att berätta!! =) Theo hade nog saknat mamma för han var väldigt kramsjuk!! =)

Ska erkänna att jag minsann saknat dem också, även om vi hade två lugna kvällar!! Men inget går upp mot Selma och Theo! =)

Idag har Mange haft grabbkväll här, eller ja jag och barnen var också med, jag jobbade ju till 18 så dem hade inte så mycket val!! Med det var trevligt! jag har alltid festat mest med killar så jag hade roligt trots nykert tillstånd! =)

Mange måste ha världens snällaste fru!! =) För vem har plockat undan alla "lik" efter dem och diskat undan redan! =)

Nu är dem i stan och lyssnar på sme´ns baglumma!! =)

Skönt att slippa ha det stående här halva dagen i morgon!

Ska tydligen bli värsta åskovädret i morgon, typiska jag som hade tänkt köra in till stan och titta på teater med barnen (utomhus) men Smhi har ju haft fel förr!! =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0