sovhelg!!

Denna helgen har jag och Mange varit väldigt sociala med varandra...eller inte.

I fredags somnade Mange innan 20,00 på soffan, det fick inte att väcka honom....trots flera försök sov han där hela natten. =)

Sen i går lördag var vi på frukost kalas och en konfirmation innan vi åkte och tog ett dopp vid halv fem tiden...så skönt det var!!

Sen tugga i sig lite pizza, jag hoppade i duschen sen tänkte jag bara vila lite för jag mådde lite halvkasst (theo smittat mig nu) på sängen somnade jag innan 19,30 där har jag legat tills i morse =) typ 12 timmars sömn (lite orolig sömn men ändå) ändå är jag trött!!

Jag och Mange har inte träffat varandra direkt denna helgen...hihi...tur att det snart är semester.

Idag jobbar Mange, jag har ju tänk köra till havet med barnen idag, men jag vet inte om jag ska vara i solen idag, men har jag ingen feber ska det nog gå bra. =)

Lite hosta och snor kan väl kvitta!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0