Äta ute på stan....

Idag har det också varit olidligt varmt på jobbet, men jag har i alla fall dammsugat filtrerna på ac.n så nu funkar den bättre, men inte tillräkligt bra. 29 grader i butiken är lite för varmt, men ändå det svalaste stället här!!

Så jag har mest hållit mig där, burit ut allt jag behövt och sen gjort beställningar fixat med alla möjliga små saker ute i butiken!!

Nu ska jag hoppa i duschen en snabbis sen bär det in till stan för lite mat och träffa johanna ( mange följer också med)  är det K-dagarna så är det och barnen inte är hemma då får man passa på att äta ute så man slipper laga mat! =) Och kan sitta i lugn och ro!! Gött!   (blir lyx i morgon också, fast på tu man hand med mange, kanske träffa Anna sen efter det)

Dem har nog kommit fram till A. Lindgrens värld nu! fick ett mess för typ en timme sen att dem hade tre mil kvar så dem borde ju vara framme, om det inte varit många kissepauser dessa tre milen! =) Man vet aldrig med dem små barnen! =)


Kommentarer
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Mysigt att äta ute! Det är sannerligen skönt att slippa laga mat emellanåt.

Hoppas du får en fin onsdag!

2010-07-14 @ 08:12:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Härligt att äta ute å lyxa lite, här ska vi snart till svärmor å gratta henne på födelsedagen, blir middag där också :-) KRAM

2010-07-14 @ 14:35:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Hej!



Tack för kommentaren, det glädjer att höra att du tycker det är en bra ide.



Åh vad roligt för barnen! De hade säkert jätte roligt där! =)

Stackars katten, den undrar nog vart de små liven tagit vägen.



Jo helgen var oki.

Bostad hoppas jag på med snart ...



KRAM



2010-07-14 @ 21:52:36
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0