Alla hjärtans och bröllopsmässa

Dagen började med ett litet paket från Mange vi frukost bordet. Ett jätte fint halsband fick jag, med tre hjärtan (hade sett detta halsband innan och sagt ååå vad fint, tre hjärtan för mina tre hjärtan). =)

Sen bar det av till farmor och farfar för att lämna barnen där, och sen vidare till Hilton i Malmö för bröllopsmässa!

Tyvärr var det inte riktigt som vi väntat, men det var trevligt i alla fall.

Fick se Rud Stewart sjunga (inte för att jag tycker han är speciellt bra) det var lite häftigt!



Efter hans lilla uppträdande så blev det lite modevisning, men fina klänningar och kostymer.

Lite provsmakning av champanj och tårta och chockladfontäns chockald! MUMS!! =)

Annars var det inte så mycket, några bröllopskoordinatorer, några florister och fotografer smink och hår.
Lite inspiration fick vi men inte jätte mycket! =)

När vi sett och pratat med dem vi ville, så var det dax att äta lite.

Vi begav oss från Hilton och ut på stan för att hitta något ställe att äta på. Och gissa om jag blev glad (hittar inte i Malmö, så det var rena turen) när vi gick på :



såklart var det lite kö inna vi fick ett bord, men så värt det!!

Jätte god mat för en billig peng! Kan det bli bättre??

Även om inte mässan var vad vi hade tänkt så var det en väldigt trevlig och mysig alla hjärtans dag på tu man hand!! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt iaf och bara gör något ni två ihop :)

2010-02-15 @ 10:09:24
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jag kör typ den frisyren idag med.... :P

2010-02-15 @ 10:11:21
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej fy för det är de verkligen inte. Shotar skall man undvika haha....

2010-02-15 @ 15:31:18
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0