God Morgon

Selma väckte mig i morse strax innan 8 (Theo hade väckt mig vid 7 men jag somnade om medans han tittade på tv)

Hon tyckte som vanligt jag skulle hoppa ur sängen direkt. Men lite seg som jag var gjorde jag ju så klart inte det.

Jag frågade Selma om det hade kommit mycket snö, hon sprang och kollade i fönstret.

S: Ja det han kommit mycket snö.

M: ååå då stannat jag i sängen hela dagen sa jag och drog täcket över huvudet.

S: Men nej det kan du ju inte göra

M: varför inte?

S: barnen kan ju inte ta hand om sig själva!!

hihihi!!! Hon är för rolig!!

Det var ju bara att masa sig upp ur sängen!! =)

För hon ville minsan har frukost så hon kunde öppna lucka nr två i chokladkalendern!! =)




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

asg nä de kan ju inte ta hand om sig själva :-) Klok, ungefär som gunnar groda :-D

2010-12-02 @ 09:23:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha smart er tös :)



Ja skönt och få sluta 16 imorgon! :) skönt och gå hemma lite och vila dig inför förlossningen :)

2010-12-02 @ 19:50:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0