I väntan på Selma del.2

Selma

av: Madde

(2005-05-30)

idag känner jag mig tjock....ibland har jag dagar då jag önska att jag hade varit mitt vanliga jag även om jag älskar den lilla i min mage....så saknar jag mitt gamla jag....men det går ju över....o idag e en sån dag.....suck.....mange e hur go som helst säger hela tiden att jag e sexig o så men jag känner mig inte alls sexig


Selma

av: Madde 

(2005-06-10)

i söndags den 5/6 kände jag en liten svag spark....inte bara fladder....men sen har jag bara kännt massa fladder, men mer o mer....kul....hoppas det sparkar så mange får känna snart....

kram


Selma

av: Madde

(2005-06-20)

140 av 280 dagar.....halva tiden......jippi.....=)
men jag har drabats av lite nojor??!!!men inget farligt....
ska snart till mvc igen.....den 23/6 undra om jag gått upp för mycket eller för lite eller lagom i vikt...???...spännande.....hej hopp



Selma

av: Madde

(2005-06-30)

igår kände mange en spark ordentligt....lilla "gösta" sparkade som bara den, kände jag men tydligen var det bara en som kändes utan på som mange kände i alla fall....=)
men jag trodde sparkarna skulle kännas annerlunda, jag kan inte förklara hur dem känns o jag kan inte förklara hur trodde att det skulle kännas heller.
men det känns inte så tydligt...det e ibland bara, oftast e det mest kittel...men det e så spännande....=)

(Gösta blev av någon konstig anledning arbetsnamnet, tur att det var en lite flicka annars hade bebisen säkert blivit kallad för Gösta av vissa i alla fall)

Selma

av: Madde

(2005-07-05)

har gått upp tre kilo till....på två veckor???....undra om vågen e i sönder...då har jag gått upp 6 kilo....redan....e i vecka..23...men men...ska till bm nästa vecka ska väga mig igen då.....kanske vatten...nu när det e varmt ute???

Selma

av: Madde

(2005-07-08)

jag har gått upp sammanlagt (idag ) 4 kilo...så jag hade nog bara en konstig dag eller konstig våg...=)

får se på torsdag ska till mvc då...
är super förkyld...eller det e lite bättre idag....

mange har åkt till göteborg o ska jobba i en till två veckor där,.,.,..jag saknar honom redan....o han kommer inte hem på helgen....=(...saknar honom redan fast han åkte i morse....=)

i magen är det full aktvitet....=)
det känns mysig fast lite konstigt..=)

juli 9

Selma

av: Madde

(2005-07-09)

det e alldeles för varmt...
sitter in stäng i min lägenhet...det e alldeles för varmt ute..där går ju inte att vara...inte inne heller snart....det har varit över 30 grade idag...nu kl 17,00 är det på väg ner mot 25....vill ju inte gå ute...är sten förkyld och tjock....(inte så tjock än kanske ) men det är i alla fall skit jobbigt....men men...det ska väl sanrt svalka av....???...hoppas det...

ska nog ta en kall dusch.....

ps har kanske inte skrivit detta, men jag har slutat röka helt....fy vad jag e duktig...det var inte alls svårt igentligen...bara man gav sig fan på det... ds


Kommentarer
Postat av: otextat

graviddagbok? :) vad mysigt!!

2010-04-12 @ 22:21:39
URL: http://otextat.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi så kul och läsa ;)



härligt jag förgyller ditt liv med :)



snyggingen kan vi ta via msn, eller mess ;)



klart man får äta glass när man är sjuk, hur mkt man vill haha.... :)

2010-04-12 @ 22:25:41
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Becka

Mår Theo bättre?

Hoppas det så att ni kan leka tillsammans, helst ute! :)

2010-04-13 @ 08:28:22
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: angelica björk

åh så kul att läsa gamla inlägg :D åh så mysigt! hiih

2010-04-13 @ 12:55:30
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0