vackert höst väder

Igår var det riktig höst, kallt och ruggigt! t o m så kallt (tycket jag) att jag satte fyr i kaminen, en liten stund några vedträn, det var så mysigt, och så blir det så skön värme också. =)

Men idag är det strålande solsken, och det känns inte så höstigt, så det blir en promenad nu på lunchen, måste få lite friskluft, är trött idag, fattar inte varför riktigt! hmmm.

Blir en runda till gymet idag tror jag, och så ska jag hämta blåbär hos Hellan, mums...kanske blir blåbärs paj nån dag! =)

kom just på att jag måste börja baka till mitt kak-kalas för snart är det ju min födelsedag!! =) Men hur ska jag hinna baka, det är ju så mycket annat jag måste hinna med.

nu ska jag ut och gå en sväng i det vackra höst vädret!!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0