klippt

Då var jag nyklippt, kort blev det..hihi, selma tycker jag ser tokig ut, haha.  kommer kanske nån bild sen , har ju fortfarande inte fått tillbaka min kamera! =(

Selma och Theo var rätt snälla hos frisören, lite busiga med det gick bra.

Blev bara ett par skor till Theo, Selma ville inte ha något par som var där, och då är det inte värt att köpa dem heller, för då blir dem inte använda. Hon vet vad hon vill!

Sen blev det en runda till apoteket, så nu har jag införskaffat mig anti host grejor..hoppas det hjälper, annars blir jag tokigt, måste få sova nu!!!

Theo sover middag, och Selma och jag kanske passar på att baka blåbärsmuffins, och lite annat måste baka nu innan jag fyller år!!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe nått starkt låter bra..... :P

hoppas dte går över...!

2009-09-10 @ 15:00:57
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0