4 timmar i alla fall

FREDAG igen! tiden rusar som vanligt iväg!

har kunnat sova lite bättre i natt, efter jag lämnade sängen och gick och la mig på soffan med massor av kuddar!!! (ville inte väka Mange med mitt hostande, och sen är det lättare att bulla upp med kuddar i soffan!! =)..) min nacke tycket inte om det, har lite ont i den idag, men jag fick i alla fall fyra timmars sammanhängande sömn, så strunt i att nacken gör lite ont idag!!

Selma är för go, hon vakande och ville ha välling och den skulle hon äta hos mamma och pappas säng(hennes mening) när vi kom in i sovrummet så såg hon ju att pappa inte var där,
S-var är pappa, mamma?
M-han har kört till jobbet!
S-Varför då, han ska ju vara hemma?!
M-Han måste ju jobba, men han kommer och hämtar er på dagis ikväll!
S-men det är ju jätte länge!
M -det kommer att gå snabbt, sen är det lördag i morrn och då får du träffa honom hela dagen och hela söndag.
S- mmm lördag, då får man lördags godis!

hon är för rolig! Sen var det glömt, men hon blir säkert jätte glad när han kommer och hämtar henne ikväll!! =)

Själv jobbar jag till 18,00 idag, men jag börjar ju inte förrän 11,00 =)

Så jag har t o m hunnit torka golvet idag, =), dammsug igår, men det kändes som det hade behövt dammsugas nu igen...suck..jag moppade bara i alla fall!!

Blir nog fint väder idag!! härligt höstigt kallt var det när jag hämtade tidningen. Igår var det ju varmt, gick runt i shorts där ute, helt otråligt att man kan göra det i september!! så skönt! men luften ute idag är skönare!! =)
Vad ska man klä på barnen idag??

puss på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe du får gärna fortsätta städa här ;)

2009-09-11 @ 13:26:55
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0