FREDAGSMYS

Efter jag hämtat kidsen på dagis stannade vi ute i trädgården på lite höstlövsjakt (igen) (var inte så pigg på att vara ute, då jag fortfarande inte är helt ok,men betydligt bättre) sen pysslade vi lite med löven vi hittade!!!






När vi höll på att pyssla som mest så kom min älskling hem. ovanligt tidigt!! så mysigt och så hade han blommor med sig till mig! Älskar dig Mange massor!! det var precis vad jag behövde idag.


sen åt vi go mat, och jag gjorde världens enklaste och mycket god (kanske inte världens godaste) och nyttig efterrätt:
 FRUKTSALLAD  m vispgrädde mums!


Nu är det fredags mys!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina blommor du fick :) Naw.

OCh fruktsalladen såg inte fel ut.



Ja i natt ska det sovas. Har redan tagit igen lite på soffan. Kram

2009-10-23 @ 19:27:02
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe men fruktsallad är ju grymt gott. Mums! Precis vitaminer också hur bra som helst.



Det är en favorit att sova på soffan, väldigt skönt. Ja sov så gott. Kram

2009-10-24 @ 00:37:17
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad gullig han är som kommer hem med blommor till dig ;)



ja du orkar säkert utmaningen idag :)



haha ja Anna får lära sig om tonåringar, men som skall lära henne vet jag inte :( haha jaaa det är ett litet tag kvar tills dess så det behöver vi inte bekymmra oss om nu :)

2009-10-24 @ 11:42:32
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0