Utmanning

Fick den här utmaningen av Johanna!

1. Hur gammal är du om fem år?  31år
2. Vem var den sista du träffade? Selma
3. Hur lång är du? 1,58
4. Vilken var den senaste film du sett? lilla spöket laban
5. Vem ringde du senast?  Selmas kompis mamma
6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem? okaj vad bra! det kan dem göra, så slipper jag köra, ha nu så kul älskar dig! puss puss!! till mange
7. Vad är dagens planer? Inte göra mer än nödvändigt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är gifta.
10. När såg du senast din mamma? Torsdags förra veckan
11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna
12. När vaknade du idag? Halv nio
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? vid vatten (havet , ett vattenfall, en sjö)
15. Vilken plats föredrar du minst? en källare full med spindlar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vet inte, men antagligen i en argumentation med en tonårsdotter!! =)
17. Vad skrämde dig som barn? mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Mange
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej jag hade några stycken.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda delar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nästan utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Två. Skåne och Blekinge
24. Har du någon gång spytt på fyllan?  Har hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social?  Japp
27. Vilken är din favoritglass? Choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?  Packa ner familjen och åka nånstans varm!! =)
29. Tycker du om kinamat? Ja och massor annan sorts mat också =)
30. Tycker du om kaffe? Nopp är inte vuxen än.
31. Vad dricker du till frukost? Olika, mjölk juice vatten ?!
32. Sover du på någon särskild sida? Höger
33. Kan du spela poker? Nej kan nog inte ens skitgubbe längre.
34. Tycker du om att mysa? Självklart
35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner nja, men jag känner inte henne men hennes föräldrar
37. Vill du ha barn? Ja, men inte fler räcker med två.
38. Kan du några andra språk än svenska? japp engelska och lite tyska. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och jag hoppas att jag slipper på länge!!
40. Föredrar du havet eller en pool? . Havet, men pool funka när det är algblomning!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mina barn helt klart
42. Äger du dyra smycken? Nja inte i pengar med i affiktionsvärde(stavning?)!!
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? chips
45. Vem är den roligaste människan du känner?  oj dem flesta jag känner är roliga.
46. Välj ett ärr på din kropp? Det på mitt högraknä, fick det en midsommar när jag var typ 6-7 år 
47. Vad har du för ringsignal? Telenors standard...?
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja några stycken, en klänning bland annat.
49. Flirtar du mycket? japp det göra jag
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Vardagsrummet
51. Kan du byta olja på bilen? Måste jag så kan jag nog. 
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? just nu läser jag 14år och till salu av Caroline engvall
54. Läser du dagstidningen? Japp, eller bläddrar igenom den i alla fall
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Japp, tidnigsaholic.
56. Dansar du i bilen? Så ofta jag kan!! =)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? köplista
59. När var du i kyrkan senast? Ett bröllop i september
60. Vilka personer utmanar du?   Angelica  Camilla


Kommentarer
Postat av: Magnus

Byta olja du?

Undrar hur lång tid det skall ta???När det tar nästan 45 min för mig. Eller du kör till någon som vet hur man gör???



Älskar dig puss puss

2009-10-26 @ 12:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0