så här blev dagen!!(hittils)

Så här blev det:

träning japp- ur skönt fast jag inte kände för det alls, men det gick super.

Efter gymmet så var det inte strand väder längre, solen var borta bara trista moln, så då blev det städning istället, så nu är huset skinande rent. =) det var skönt blev det avklarat. Och det var faktiskt rätt kul idag också. =) När jag är själv hemma kan man ju ösa på sterion på max med PINK och D.A.D och TIMBERLAND (salig blandning)och då går allt mycket lättare, och snabbare! =)

Så jag hann t o m tittat på en film =) En oldy: Girls just want to have fun!! så där lagom lättsam film på eftermidagen innan det är dax att gå och hämta barnen.  snart dax!!

Måste ner i källaren och hämta upp tvätten, och slänga in lite ny i maskinen, jag fattar inte att det kan bli så mycket tvätt??!!

Varit en produktiv dag, så nu kan jag bara mysa med Selma och Theo och göra mys middag till oss hela familjen. ska bara komma på nått bra..

Undra bara när åskan kommer, det hade verkligen behövt ladda ur lite! =) Okej det behöver inte börja nu när jag ska gå till dagis!
Trevlig helg till er alla!

Här kommer en bra låt!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du hade kunnat städa här med ju :P

måste lägga kameran på laddning så man kan ta kort på sin roadtripp imorgon! =) bäst att kf vinner haha

2009-08-21 @ 17:48:19
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0