LISTAN OM ...

jag fick en utmaning av  Johanna

LISTAN OM MIG

Ditt fullständiga namn: Terese Madelen
Vart/när föddes du: 21/9 1983 , CSK
Ögonfärg: Blå-gröna "hulken ögon" ;)  
Hårfärg: mellan brun
Längd: 1.58 cm.
Din första kärlek: Kim
Din nuvarande kärlek: Mange, (Och selma o Theo såklart)
Barndoms "bästis": Anna.c och Frida.c
Umgås ni fortfarande: Nej!
Hur gammal va du när du lärde dig gå: Jag var nog runt 1år
Vad är ditt största barndoms minne: Jag vet inte
Vart är du uppvuxen: på landet
Vilket dagis gick du på: var hos dagmamma
Vem var din största förebild som barn: Mamma
När fick du din första kyss/av vem: S, var typ 14
Vad får dig att bli riktigt arg: Beror på vilket humör jag är på
Vad gör du om ett år: fy vad tråkigt om jag hade vetat det.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Läser gonatt saga för Selma
Vilken är din favoritparfym?: elisabeth arden: after five
Vem vill du vara för en dag?: vill jag vara någon annan? Nä
Var vill du åka härnäst?: var som helst, bara det finns sol. värme och vatten
Vilken sport är roligast att utöva?: volleyboll
Vilken sport tittar du helst på?: Handboll och volleyboll
Bästa tv-serien?: Grey's Anatomy , lipstick jungel, city akuten, finnas många är serie-beroende..=)
Sötaste djuret?: isbjörnsunge
Äckligaste lukten?: hushållsavfallstunnans odör på sommaren
Godaste godiset:  Salt lakris och choklad
Gassen då: Choklad
Bästa spriten: Gillar inte sprit så mycket, men rött vin!
Bästa kläderna: Jeans och en topp

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha nje det är ju jag... :) usch vad jag är trött idag :( ser ut som det verkar bli strandväder idag...iaf än så länge =)

2009-08-19 @ 07:13:38
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0