29:de födelsedagen

Igår fyllde jag ju år, blev skönsång på morgonen, med paket och frukost på sängen.
 
Sen bar det väg till jobbet och fick en lite present, (två flaskor vin, mina jobbar kompisar känner mig! =)...och så fick jag en present till, vilket var att dem inte sjöng för mig...tack gode gud för det ! =)
 
Jobbade till 18,00 som vanligt fick smita 5 min innan....
 
Kom hem och fick ett glas vin i handen och blev utvissad från köket.....där det väntades födelsedags middag
 
 
helstekt fläskytterfilé, potatisgratäng, rödvinsås och sallad. mums
 
till efterrätt fick jag
 
 
chokladmouse (eller hur det nu stavas) gott var det i alla fall.
 
Derssa fina presenter fick jag
 
 
Middag och bio biljetter av min älskling, Pink skiva av mina barn, kort av mormor och vin av mina jobbakompisar, av Theo fick jag en bild på ett flygplan och en bild av bilar "som han målat själv"  hmmm klippt ut ur tidningen. =)
 
Hade en väldigt mysig födelsedag. som avslutades med
 
 
mums!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0