inte ens ett brum kom det som Theo sa.

Vilken jäkla morgon jag hade igår.
 
Vaknade först vid 05,00 och hade sjukt ont i ryggen, jag låg och kved bara, kunde inte röra mig. Lyckades somna om, men har fortfarande jätte ont i ryggen. =(
 
Sen flöt morgonen på, väcka barn, frukost, klädrace osv.
 
Går ut till bilen, spänner fast Theo och Nora (Selma har ju redan åkt till skolan) Ser soptunnan kommer på att den ska tömmas idag och vi behöver fler avfallspåsar, springer in och hämtar en och sätter fast en på soptunnan.
 
Sätter mig i bilen och vrider om nycklen......det händer inte ett dugg....inte ens ett brum kom det som Theo sa.
 
Va fan....
 
Ringer till Mange, säger att bilen inte startar, jag får gå till förskolan och lämna barnen sen får jag väl ta bussen, men hur blir det ikväll (ingen anning som när bussen går och Selma har sin dans idag)  Mange är så snäll och kör hem från jobbet.
 
När jag lämnat barnen och är påväg hem igen, öppnar sig himmlen och jag blir dyngsur, när jag kommer hem så har Mange redan kommit, och vi får igång bilen (batteriet laddat ur sig).
 
Bilen fick stå igång medan jag fixar till mig igen (såg ut som en dränkt katt ungefär), Sen körde jag till jobbet, Körde lite extra omvägar så att batteriet skulle hinna ladda upp sig lite.
 
Tur bilen startade när jag skulle köra hem! =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näe vad är detta både trasig mobil å krånglande bil?! Turen är inte på din sida... KRAM

2012-10-10 @ 20:17:42
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0