rensar och fixar

Oj var ett tag sen jag bloggade, har inte riktigt haft verken tid eller lust helt enkelt.

Jag har i tre dagar förra veckan rensat i föråden på ovanvåningen, gått igenom alla barnkläder, sorterat och ändrat om, så nu ligger alla tjejkläder för sig i storleksordning, så vet jag exakt vilken låda jag ska ta till Nora när det är dags för en ny storlek.

Killkäderna är också sorterade.

Dem minsta storlekarna har jag lämnat iväg till någon som snart behöver dem =)

Vissa kläder har åkt till insamling, och några har jag slängt!

Jag har sorterat allt i föråden, vissa kläder som inte jag kommer i än, men hoppas på att komma i, behöver ju inte köpa kläder om jag bara slutar köpa mat.,....hahaha...

Åtta lådor mindre blev det , när jag har gjort klart, så nu kan man hitta saker där inne! =)

Sen har det blivit lite träning förra veckan också!

25års kalas hos Manges bror i lördags, och söndagsmiddag hos mamma och pappa i går!
Mycket trevligt på båda ställena! =)

I veckan fortsätter jag med rensning har hemma, måste få ordning på torpet (som man säger)

Lite annat blir det också, ska till öron med Theo (igen)

Lite lek blir det också

Sen blir det Ullared i helgen, tjoho!! =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag tycker det är rätt klubbarna får betala... det går till statskassan, å kan användas till något bra! :)



kram

2011-10-19 @ 20:10:28
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0