snygging

Härlig dag!

Först var jag och Åsa ute och gick en långpromenad, sen hämta barnen och in till stan för det var dax att klippa Theo



Så här snygg blev han! =)

lite shopping, nått litet sött till Petras sötnos, sen blev det massor av bus i T-parken.

Där vi även träffade Petra och lillebror, så liten han är (fast han är ganska stor) plutte! =)

Efter allt detta så orkade jag inte laga någon mat så vi tog med Kinamat hem, gott.

Nu sover barnen!! skönt

Mange jobbar över, kommer strax hem!
(kom precis hem!)

I morgon åker jag iväg till Malmö och Köpenhamn med jobbet, ska bli så jäkla kul!! =) Mange får vara pappaledig! =)

Blir inget bloggande i morgon så trevlig helg på er!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh härligt, mysig och fåse lillebror, fuskigt! :)



hihi jag har mina egna tankar om vem som tänkte/drömd eom mig haha!



Hoppas du har en kanon dag idag! kram

2011-06-17 @ 10:51:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så snygg han blev! Å våra vänner har inte kört, de tog nattåget från herrljunga/trollhättan till Östersund oc hsedan inlandsbanan hit till dorro :-D Å nu har de tuffat vidare på sin semester norröver! KRAM

2011-06-17 @ 11:35:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0