Kolding

På fredag morgon hade vi bråttom i väg från dem knasiga kvarteren, och vidare till Kolding och ett "spa"hotell.

Fortfarande inte riktigt frisk så somnade jag i bilen. =)





En bild på en fyr på väg till Kolding.

Vi stannade i Odense och år lite lunch och gick runt och tittade där lite innan vi körde vidare.

Vid 15,00 kom vi till Comwell koldning.


Enten till hotellet.

Vi checkade in och sen gick vi och kollade hur poolen och bubbelbadet var.
Okej vi kollade rummet först. Mycket finare rum än på det första hotellet. Det var ingen höjdare.





Vattnet i denna poolen var ungefär lika varmt som det ser ut....brrr... inte särskilt varmt.

Bubbelpoolen var varm och go. =)

Sen gick vi ut och åt!

Både jag och Mange var trötta så vi gick tillbaka till rummet redan vid 21,00 tiden, sen låg vi på sängen och spelade skit gubbe.

På lördagen så spanade vi in Kolding gick runt och tittade lite och njöt av att kunna gå i lugn och ro och bara vara.

Lite bilder från Kolding:









Min älskling!

Sen åt vi lite lunch och hämtade badkläder på hotellet, för det var nämligen dax för relax och varma bad och lite massage för mig.

Detta var den ända bild jag tog där.





omklädningsrummet

Helt underbart var det, men ångbastu, vanligbastu med ljusterapi, varmabad med doft, varmabad med "massagstolar" lungn och ro, frukt i mängder, saltvatten bad (man flöt som en kork i det vattnet) (mm.)

Lite gravidmassag fick jag, dem 25 minutrarna gick alldels för fort kan jag säga.

Vi var båda två rätt trötta efter att flera timmar bara försvunnit!

Vi gick ut och åt god middag:



Sen blev det sängen och skitgubbe igen! =) Jag som inte ens gillar kort spel igentligen, men det var rätt kul. Skönt att ha struntat i tv och internett flera dagar och bara vara!

Vi spelade ett gammalt när och fjärran spel också , måste säga att jag verkligen är super dålig på sånt där. jag förlorade!

Men som vanligt så tar allt det roliga slut och på söndagen var det dax att åka hem igen.

Både jag och Mange längtade hem en del, borta bra men hemma bäst! Vi tyckte det var rätt skönt att bara vara vi två utan Selma och Theo, men gud vad vi saknade dem! =)

En sväng inom Ikea i malmö på väg hem (inköpen tar vi en annan gång)

Oj detta blev ett långt inlägg. Hoppas jag inte tråkade ut er!


Men en helt underbar , fantasktisk weekend. Skulle kunna göra om det när som helst!! =) Härligt att bara få vara Madde och Mange och inte mamma och pappa!!





Kommentarer
Postat av: hellan

Åh mina finaste! Låter som ni haft en toppen helg. Det var det minsta ni förtjänade och behövde efter renoveringar, sjuklingar och innan gangster nr 3 kommer :) Kram

2010-09-28 @ 09:49:29
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Långt inlägg, men verkligen härligt då det speglade hur mysigt ni haft det, att bara vara, bli bortskämd å äta gott - de är livet det! ;-) Men förstår ni längtade hem till barnen <3 Kram

2010-09-28 @ 13:25:49
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0