Ladies night

Pettson och Findus blev ju lyckat, Selma tyckte den var bra och att det var mysigt. Theo tyckte inte den var bra men ville se den igen ?!!?  =)Jag somnade lite på bion, trött!! =)  Jaja så kan det gå ibland!! =)

Sen på kvällen var det ju:
Ladies night


Kvällen började med middag grillbuffé och efterrätt. Hmmm skulle skippat efterrätten, lite för mätt blev vi nog alla. =)




Johanna och Sandra

Sen bar det av till arenan få att spana in snygga grabbar!! =)



Ida Sandra och Johanna är glada!! =)





Blev kanske inte jätte bra bilder men så är det ju. Andreas Jonsson i alla fall.




Brolle!! =)

Mycket lyckad kväll, det var inte bra jag som gillade det, en liten filur i magen hade disco hela tiden!! =)


Idag blev det för tidigt fars dags firande hos svärfar! =)

Fullrulle hela denna helgen. Önska jag var ledigt i morgon! =) Men det blir jobb som vanligt efter besöket hos BM i morgon bitti!! =)



Kommentarer
Postat av: kittymon

Härligt med en tjejkväll! Ibland äter man alldeles för mycket när det är gott.



Jaaa äntligen kom mobilen! Jag hade väntat mig att vänta längre så det vart en fin överraskning..



2010-11-07 @ 21:26:12
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för en jättetrevlig kväll! :)



Ja igår vart det fest hela kvällen, underbart. Även om varken jag eller Johanna riktigt kan förklara hur det blev guld.. man var väl för nervös för att ha koll på fotbollen haha.

2010-11-08 @ 08:10:01
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi så även lill*n i magen gillade det :-D Förstår det för visst var det verkligen toppen?! Hoppas det går bra hos BM i dag! KRAM

2010-11-08 @ 09:40:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha vad bra knodden med gillade det :)



Ja det blev en hel del firande igår, lite trött idag haha

2010-11-08 @ 11:17:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: anna

Missade Måns & brolle attans med :-)

2010-11-08 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0