mysig helg

Varit en mysig helg!!

I lördags så var det bara jag och Theo hemma hela förmidagen, mys, dessutom en frisk Theo! =)

Sen framåt halv 11 körde vi in till stan, framkallade engångskamrorna sen bröllopet, jisses vad dyrt det är att framkalla sånna! Men en hög roliga bilder blev det kanske inta av bästa kvallite, men var gör det?

Blev lite shoppat på HM, inte så mycket.

Sen mötte jag och Theo upp farmor och Selma och åt lite lunch.

På eftermidagen bar det av till pappa som fyllde år även min minsta syrra var hemma och mormor (min mormor) och mamma.  fika och grillat... lyckad födelsedags fest, och pappa blev väldigt glad för presenten!! =)

Mysigt att träffa mormor och hinna prata massor med henne, vi träffas oftast närhela släkten är med occh då hinns det inte prata så mycket! =)

Idag har vi också haft en mysig dag, men lite vettigt har blivit gjort

Jag har frostat av frysen, Mange har fixat lite ved till vintern ( jag vet det är långt till vintern)

Theo har varit på bästast humöret!! =) Har trotsperioden tagit slut för denna gång?? hoppas hoppas!!

det har varit en mycket mysig helg, både lite kalas med mycket lungt och skönt också!!

Hoppas ni har haft en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Becka

Låter som om ni har hunnit med en del i helgen.

Skönt att Teo varit på bra humör! Ska hålla tummarna för att trotsperioden är över.

2010-06-13 @ 21:55:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lät onekligen som en toppen helg, hoppan veckan blir lika bra :-)

2010-06-14 @ 11:35:19
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0