Teater och karuseller

Jag och barnen trotsade vädret och begav oss in till stan för lite barnteater och karuseller. Vi hade en mysig eftermiddag, Mange var hemma och vilade upp sig efter killkvällen! =)

Alla barnen fick glass, vilket resulterade i att jag också fick glass för Theo åt inte upp sin glass.



Gott tycker Selma, sådär tycker Theo.



Doris från jönsson ligan= min kusin! =)

Hon gillade inte sitt hår, det var lite varmt! =)



Hela gänget, som spexade och sjöng! dem var väldigt duktiga och roliga.

Sen blev det karusell åk, bara en karusell hade jag sagt och vet ni vad?? inget tjat om någon mer karusell, helt fantastiskt.



Theo så lite skräckslagen ut när det gick som fortast!! =)
Men dem tyckte det var roligt båda två!! =)


Idag har vi mest städat och fixat här hemma!

Badkaret har inte glänst som det gör nu på länge!! =)

Jag och Mange städade Selma och Theo skulle tvätta sina cyklar och traktorn men det resulterade till sist i geggamojja!!

Kul att hoppa i lerpölar!! =)


Det blev bums ner i badkaret sen, mitt fina rena blänkade badkar....gissa om Selm aoch Theo var skitiga!! hihi...

Sen bar det av till farmor och farfar för lite middag och mys. Barnen blev av någon anledning kvar där...

Dem ville sova hos farmor och farfar!! =)

Mange får en riktig lyx semster...Dax att sätta honom i arbete kanske!! hahaha!!  ;)

En vecka kvar= 4 arbetsdagar!! Längtar till min semester nu!!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

snart semester ju =)

Men vad söta dina sötnosar är. De verkar vara en underbar dag för dig och barnen.



Lerpölar är kul ju =)



Kram

2010-07-20 @ 22:45:40
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0